Bestron DMC23-3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DMC23-3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

PatrickV 02-08-2008
Geschreven voor: Bestron DMC23-3

Mooi apparaat, geeft hele goede koffie en is supermakkelijk in gebruik!
Daarnaast ook nog eens voor niet al te veel geld.
Een aanrader!

alphajet 08-03-2008
Geschreven voor: Bestron DMC23-3

Helaas is het apparaat overleden. Opgestuurd voor reparatie en bestron had besloten om niet te repareren, maar het geld terug te storten Ze vertelden dat er te veel storingen mee waren.

Jammer, want had echt veel schik er mee. Heb nu een delonghi esam 4200 die zeker een net zo lekker bakkie koffie zet, maar ik minder gemakkelijk in gebruik vind en voor honderd euro duurder, geen display heeft.

Hans A. 23-01-2008
Geschreven voor: Bestron DMC23-3

Prima apparaatje voor een ok prijsje. Als je de juiste bonen gebruikt (100% arabica) zet ie een lekker bakkie. En dat lawaai, heb hiervoor een Delonghi gehad en die maakte minstens zoveel lawaai, maar dat hoort bij het maalsysteem.

ab oosting 30-12-2007
Geschreven voor: Bestron DMC23-3

Het is een lawaaierige machine; de koffiemalier produceert de nodige decibellen en het brewer ook; we hebben problemen met het gedeelte dat gemalen koffie moet accepteren; de koffie die uit de brewer komt is goed en de instellingen zijn eenvoudig te wijzigen op het digitale machine; al met al een zeven; met name doordat de machine echt veel herrie maakt;hiervoor hadden we een krups en die vonden we al lawaaierig; maar deze spant de kroon! Handig is het draaimechanisme waardoor je de machine in goede positie kunt draaien; ook het brewergedeelte is eenvoudig te verwijderen; gemiste kans van Bestron om het apparaat geluidsarmer te maken; anders was het zeker een negen!